Укр. Укр.

Eng. Eng.



Карамушка Л.М., Клокар Н.І., Бондарчук О.І., Федосова Г.Л., Філь О.А., Івкін В.М., Ковальчук О.С., Креденцер О.В., Терещенко К.В., Чубарук О.В. Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін


Навчально-методичний посібник / За ред. Л.М. Карамушки – Біла Церква: КОІПОПК, 2008. – 100 с.

У навчально-методичному посібнику розкрито технологію підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін. Розкрито зміст технологічного підходу як важливого засобу оптимізації діяльності освітніх організацій в сучасних умовах, основні види психолого-управлінських технологій, зміст інтерактивних технік, які можуть бути використані в процесі реалізації технологічного підходу.


Детально проаналізовано технологію підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін, розкрито її мету та основні завдання, зміст, структуру, змістовно-цільові та організаційні форми використання. Описано зміст 14 тренінгових сесій, які покладено в  основу технології.

Навчально-методичний посібник розрахований на керівників та педагогічних працівників освітніх організацій, шкільних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти,  науковців, а також усіх, хто цікавиться  проблемами діяльності освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін.

 

ЗМІСТ

Вступ

ЧАСТИНА 1. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Розділ 1. Зміст та особливості технологічного підходу

1.1. Поняття про технологічний підхід та сутність технологій

1.2. Особливості гуманітарних  та  психологічних технологій

1.3.Психолого-організаційні технології як різновид психологічних технологій.

1.4.Основні види психолого-організаційних технологій та можливості їх використання в освітніх організаціях

 

Розділ 2. Роль інтерактивних технік у процесі реалізації        технологічного підходу 

2.1.Поняття про інтерактивні техніки та їх роль у реалізації технологічного підходу

2.2. Роль організаційно-спрямовуючих інтерактивних технік у  забезпеченні технологічного підходу

2.3. Особливості використання змістовно-смислових інтерактивних технік   в процесі реалізації технологічного підходу

 

ЧАСТИНА2.  ЗМІСТ,  СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ  ПЕРСОНАЛУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО РОБОТИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН

Розділ 1. Загальна характеристика технології підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

1.1.Основні форми використання технологічного підходу для психологічного забезпечення діяльності освітніх організацій

1.2. Мета та основні завдання технології  підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

1.3. Загальний дизайн технології    підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

1.4. Основні інтерактивні техніки дляреалізації технології    підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

1.5. Структура технології  підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

1.6. Змістовно-цільові та організаційні форми використання технології підготовки  персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін

Розділ 2. Система тренінгових занять як  форма технології для підготовки персоналу освітніх організацій до  управління змінами в освітніх організаціях

2.1. Тренінгова сесія 1 «Особливості соціально-економічних змін та їх вплив на зміни в освітніх організаціях»

2.2.Тренінгова сесія 2  «Сутність змін в освітніх організаціях»

2.3.Тренінгова сесія 3.«Психологічні проблеми, що виникають у процесі управління змінами в освітніх організаціях»

2.4.Тренінгова сесія 4. «Опір персоналу освітніх організацій змінам та психологічні умови його подолання»

2.5.Тренінгова сесія 5.«Психологічні основи діяльності команд по введенню змін в освітніх організаціях»

2.6.Тренінгова сесія 6. «Формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій для управління змінами в освітніх організаціях»

 2.7Тренінгова сесія 7. «Особливості прийняття управлінських рішень щодо введення змін в освітніх організаціях»

2.8Тренінгова сесія 8.«Особливості  спілкування  в організації в процесі введення змін»

2.9.Тренінгова сесія 9.«Формування   підприємницької поведінки у персоналу освітніх організацій для забезпечення ефективного управління змінами в освітніх організаціях»

2.10. Тренінгова сесія 10. «Етнічна толерантність персоналу як чинник успішного введення змін в освітніх організаціях» 

2.11Тренінгова сесія 11.  «Психологічні умови забезпечення особистісного розвитку персоналу освітніх організацій в умовах змін»

2.12.Тренінгова сесія 12. «Розвиток конкурентоздатної особистості в освітніх організаціях   в умовах соціально-економічних змін»

2.13.Тренінгова сесія 13. «Розвиток конкурентоздатної команди в освітній організації в умовах соціально-економічних змін»

2.14.Тренінгова сесія 14. «Розвиток конкурентоздатної освітньої організації в умовах соціально-економічних змін»

Заключення

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ