Укр. Укр.

Eng. Eng.



Карамушка Л.М., Клокар Н.І., Філь О.А. Технологія формування управлінської команди освітньої організації


Навчально-методичний посібник . – Біла Церква: КОІПОПК, 2008. – 64 с.

В даній роботі представлена розроблена авторами технологія формування управлінської команди освітньої організації, яка включає такі основні компонентів: 1. Психологічний аналіз змісту та суттєвих характеристик управлінської команди освітньої організації (інформаційно-смисловий компонент технології); 2. Комплекс діагностичних методик для вивчення особливостей управлінської команди освітньої організації (діагностичний компонент технології); 3. Система тренінгових занять для формування управлінської команди освітньої організації (корекційно-розвивальний компонент технології).


Дана робота розрахована на керівників освітніх організацій, шкільних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти,  науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемою формування  команди (teambuilding).

ЗМІСТ

         Вступ

         Розділ 1. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ТА СУТТЄВИХ ХАРАКТЕРИСТИК УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (ІНФОРМАЦІЙНО-СМИСЛОВИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ).

1.1. Сутність менеджменту команд: його переваги та обмеження

1.2. Поняття про “команду”.

1.3. Основні критерії відмінності команди від робочої групи.

1.4. Поняття про управлінську команду освітньої організації

1.5. Структура управлінської команди освітньої організації.

1.6. Фактори, які впливають на формування управлінської команди освітньої організації

       Розділ 2. КОМПЛЕКС ДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (ДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ).

2.1. Основні методики для вивчення особливостей діяльності управлінської команди освітньої організації.

2.2. Результати експериментального дослідження особливостей діяльності управлінської команди освітньої організації.

          Розділ 3. СИСТЕМА ТРЕНІНГОВИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ).

3.1. Загальна характеристика тренінгових програм

3.2. Тренінгова програма  «Тренінг позитивної мотивації до роботи в управлінській команді освітньої організації»

3.3. Тренінгова програма  «Тренінг навичок виконання основних ролей та партнерської взаємодії в управлінській команді освітньої організації»

           Висновки

         Список використаної та рекомендованої літератури

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ