Укр. Укр.

Eng. Eng.



ПОРАДИ ЩОДО ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИ


(Підготовлено з використанням інформаційного банку психологічних ресурсів «Covid-19 resources», створеного Європейською мережею організаційних психологів і психологів праці. (Перекладено в скороченому варіанті спеціально для нашої сторінки адміністратором сторінки Людмилою Карамушкою).


ІТ ТЕХНОЛОГІЇ
Для багатьох із нас інформаційні технології та технології стануть життєвим значущими протягом періоду, коли наші схеми роботи змінюватимуться. Це може бути досить складно, коли потрібно багато працювати в Інтернеті і ми не всі технічні генії. Тому варто дотримуватись таких підходів:
1.Зверніться за допомогою до ІТ-відділу та до колег. Скрізь, де можливо, спробуйте користуватися обладнанням, передбаченим роботою, але, окрім відео-конференцій, також можна використовувати мобільні телефони і планшети.
2.Використовуйте навчання в Інтернеті, яке допоможе вам вивчити нові навички. Microsoft та інші компанії, які надають віддалене робоче програмне забезпечення, мають у своєму розпорядженні хороші, безкоштовні навчальні відеоролики, які допоможуть.
3.Спробуйте і використовуйте відеодзвінки. Якщо відеоконференція не завжди є доступною, ви можете використовувати відео WhatsApp для основних відеодзвінків із близькими колегами.
4.Постарайтеся, щоб робочі канали були чіткими для робочих завдань, але створюйте і соціальні канали як засобі обміну повідомленнями. Майте простір, де можна обмінюватися зображеннями домашніх тварин без розмови про вірус і мати окремий простір, де можна знайти оновлення щодо політики та процедур, пов’язаних із спалахом.
5.Подумайте про свій «цифровий» стиль роботи та про те, як він відповідає іншим членам у вашій команді, вам потрібно знайти спільний "ритм".

ПОДОЛАЙТЕ РУТИНУ
Робота з дому чи віддалено може бути дуже складною та "ізолюючою". Іноді наша увага розпилюється або ми сумуємо за людьми.
Тому структурований день може бути хорошим способом вирішити це. Щоб його мати, дотримуйтесь таких правил:
1. Призначте місце для роботи, яке «вільне від відволікань вашої уваги».
2. Встановіть розпорядок роботи вдома, важливо встати і розпочати роботу, регулярно робити перерви, включаючи обідню перерву, і закінчити роботу та «вимкнутись» у відповідний час.
3.Як би не спокусливо, уникайте працювати у піжамі цілий день.
4. Спробуйте встановити чіткі завдання на день - три основні рішення чи заходи - це хороший день роботи, але слідкуйте за поточними завданнями також.
5. Зробіть належну обідню перерву. Зупиніться, з’їсти щось приємне і відійліть від робочої зони. Спробуйте вийти на вулицю і отримати природне освітлення, якщо ви можете це зробити безпечно, і спробуйте трохи вправ, знову ж таки в рамках рекомендацій щодо соціальних контактів.
6. Використовуйте щоденник, щоб чітко сказати іншим, коли ви працюєте і коли ви готові говорити. Подумайте, як вести щоденник, включаючи практику подяки (запитайте «За що я був сьогодні вдячний?») та навчання (запитайте «Що мені сьогодні кинуло виклик?»). Через тиждень або близько того ви почнете отримувати уявлення про речі, які ви можете покращити в цій робочій схемі. Незабаром ви дізнаєтесь, коли ви робите найкращу цілеспрямовану роботу або потребуєте найбільшого вкладу.
7. Коли ви закінчите день, «запакуйте» свої робочі речі або залиште робочу зону наприкінці дня.

СЛІДКУЙТЕ ЗА ФОРМАЛЬНИМ ТА СОЦІАЛЬНИМ ПОТОКОМ РОБОТИ
1. Дуже важливо, щоб структуровані та неструктуровані зв’язки з роботою та колегами продовжувались, поки люди працюють віддалено.
2. Якщо ви менеджер, обговоріть зі своїми командами, як ви будете взаємодіяти. Повідомте людям, як і коли зв’язатися з вами, і намагайтеся не виходити за межі цих засобів, поки у вас не встановиться звичайна програма.
3. Спробуйте використовувати відео для всіх формальних дискусій, відео-чати або дзвінки з коротким підсумком дій, які потрібно вжити, і в яке ваше розуміння основних моментів, щоб забезпечити чіткість.
4. Якщо в цей період до вашої команди приєднається новий працівник допоможіть йому, проведіть необхідну інструкції.
5. Спробуйте зберегти розрив між робочим та особистим, поважайте межі між роботою та домашнім життям.

ВИКОРИСТОВУЙТЕ ДОСТУПНУ ПІДТРИМКУ
Це складний час для всіх нас і роботодавці мають надавати підтримку.
1. Багато роботодавців пропонують програми допомоги працівникам та більш широкі переваги.
2. Якщо у вас є хронічні проблем із станом здоров’я, навіть якщо вони не розголошуються, ваш роботодавець зобов'язаний внести розумні корективи. У цьому випадку це може включати додаткову підтримку керівників чи обладнання.
3. Цілком ймовірно, що нам потрібно буде прийняти певну суму страждань і тривог, пов'язаних із спалахом пандемії, у коротко- та середньостроковій перспективі. Якщо у вас є методи турботи про своє здоров’я, які працюють на вас, спробуйте і переконайтеся, що у вас є те, що вам потрібно. Можливо, вам доведеться подумати інакше, наприклад, виконувати тренувальні вправи з відео, а не відвідувати заняття. Можливо, ви захочете знайти шляхи допомоги іншим у своїй громаді. Самопочуття та підтримка інших буде дуже важливим.

Берержіть себе!

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ