Укр. Укр.

Eng. Eng.



Технологія формування команд в організаціях


Навчальний посібник / Л.М. Карамушка, О.Г. Романовский, О.А. Філь [та ін.]. – Харків: НТУ «ХПІ», 2011. – 184 с.

У навчальному посібнику представлено технологію формування команд в організаціях. Розкрито сутність команди, її відмінність від робочої групи, переваги та обмеження роботи в команді. Представлено діагностичні методи для дослідження орієнтації персоналу організацій для роботи в команді, проаналізовано особливості та результати їх використання. Наведено систему тренінгових занять для психологічної підготовки персоналу організацій до роботи в команді.


Навчальний посібник може бути використаний викладачами вищих навчальних закладів для підготовки менеджерів та психологів організацій. Окрім того, він може бути корисний для керівників та працівників організацій, а також для викладачів інститутів післядипломної освіти.

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА

Розділ1
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМАНД В ОРГАНІЗАЦІЯХ (інформаційно-смисловий компонент технології)

1.1. Аналіз сучасних підходів до визначення поняття «команда» в організаціях

1.2. Основні критерії та характеристики відмінності команди від робочої групи

1.3. Переваги та недоліки діяльності команд в організаціях

Висновки до розділу 1

Список використаних та рекомендованих джерел до розділу 1

Розділ 2
ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРІЄНТАЦІЇ НА КОМАНДУ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЙ (діагностичний компонент технології)

2.1. Характеристика основних методик для діагностики особливостей орієнтації на команду персоналу організацій

2.2. Рівень знань персоналом організацій сутності феномену «команда»

2.2.1. Рівень знань персоналом освітніх організацій сутності феномену «команда»

2.2.2. Рівень знань персоналом держадміністрацій основних понять сутності феномену «команда»

2.3. Особливості орієнтації на команду персоналу організацій

2.3.1. Особливості орієнтації на команду персоналу освітніх організацій

2.3.2. Особливості орієнтації на команду персоналу держадміністрацій

2.4. Особливості орієнтації на основні функціонально-рольові позиції в команді персоналу організацій

2.4.1.Особливості орієнтації на основні функціонально-рольові позиції в команді персоналу освітніх організацій

2.4.2. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій на функціонально-рольові позиції в команді

2.5. Організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники орієнтації на роботу в команді та на основні функціонально-рольові позиції в команді персоналу освітніх організацій

2.5.1. Взаємозв’язок між рівнями орієнтації на стиль діяльності «команда» працівників організацій та стажем їх роботи на посаді

2.5.2. Взаємозв’язок між орієнтацією на стиль діяльності «команда» та віком працівників організацій

2.5.3. Взаємозв’язок між рівнями орієнтації на стиль діяльності «команда» працівників організацій та їх статтю

2.5.4. Взаємозв’язок між орієнтацією працівників освітніх організацій на основні функціонально-рольові позиції в команді та їх стажем роботи на посаді

2.5.5. Взаємозв’язок між орієнтацією працівників організацій на основні функціонально-рольові позиції в команді та їх віком

2.5.6. Взаємозв’язок між орієнтацією працівників організацій на основні функціонально-рольові позиції в команді та їх статтю

2.6. Організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники орієнтації на роботу в команді та на основні функціонально-рольові позиції в команді персоналу держадімінстрацій

2.6.1. Взаємозв’язок між рівнем орієнтації персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та посадою в організації

2.6.2. Взаємозв’язок між рівнем орієнтації персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та статтю

2.6.3. Взаємозв’язок між рівнем орієнтації персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та віком

Висновки до розділу 2

Список використаних та рекомендованих джерел до розділу 2

Розділ 3

СИСТЕМА ТРЕНІНГОВИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМАНД
В ОРГАНІЗАЦІЯХ
(корекційно-розвивальний компонент технології)

3.1. Зміст та структура системи тренінгових програм для формування команд в організаціях

3.1.1. Змістовна складова системи тренінгових програм

3.1.2. Організаційна складова системи тренінгових програм

3.2. Психологічні особливості реалізації системи тренінгових програм для формування команд в організаціях

3.3. Приклад мультимедійної презентації для реалізації системи тренінгових програм для формування команд в організаціях (для реалізації частини 1 «Тренінг позитивної мотивації до роботи в команді»

Висновки до розділу 3

Список використаних та рекомендованих джерел до розділу 3

ДОДАТКИ

Додаток А

Додаток Б

Додаток В

Додаток Г

ПІСЛЯМОВА

ЛАБОРАТОРІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

ІНСТИТУТУ ПСИХОЛОГІЇ ім. Г.С. КОСТЮКА

НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

Кафедра педагогіки та психології управління соціальними системами

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ